Herşey AnLamadan Oldu…

Anal

Öncelikle selamlar. Ben istanbuldan eMrE 19 yaşındayım. 178 boy , 70 kilo Hafif atletik vucutLu bi gencim şimdi birazda yakışıkLıyım dicem ama inanmıcaksınız ?? neyse.. Hikayeme başLıyorum. Kemerlerinizi bağlayın bakim..Geçen yaz Her zaman oldugu gibi avşa adasına tatile gittik. Yaklaşık 15 senedir giderim gerek ailemle gerek arkadaşlarımla istanbula yakın oldugu için sorun olmuo. Uzun zamandır gittigim için çevrem oldukça geniştir tanımadım bar sahibi girmedigim delik yoktur. Gonca diye bi kız vardı ela gözlü , kumral tatlı bi kızdı yaklaşık 6 senedir tanıyorum.Hiç birşey hissetmiyodum bende 2 yaş küçük. Ama geçen sene gözüme bi sexy Daha bi güzel geldi. Büyümesinden olsa gerek ?? ..Tatilimin 3. günü beni aradı ve emre gel mutlaka seninle konuşmam lazım dedi bende ok dedim. Yanına Gittigimde aglıyodu noldu dedim yoksa biri bişey mi yaptı sana hayır dedi galiba ben sana aşık oldum dedi.Bende neden aglıyosun ki dedim ne var bunda ; oda ama senin beni sevmedigini biliyorum dedi bende bundan emin olamassın dedim. ( ee bu kadar Laftan sonra çıkma teklif ettim tabi ?? )Ve çıkmaya başladık sanırım bende ona aşık oluyodum. (ama yaz aşkı çünkü kız ankaradan…) 1 hafta boyunca yapmadıgımız olay kalmadı insanların 6 ayda yaşadıgı şeyi biz 1 haftada yaşıyoduk oLduqça hızlı mersin escort yane ::) evet Sizinde dediniz gibi geriye tek bişey kaldı Sex.. 1 hafta gectikten sonra kumsalda gece yürürken emre ben sana çok güveniyorum ve seni asla kaybetmek istemiyorum aslında aklımda çok şey var ama sen istanbuldasın dedi. bende olsun aşkım gelirim üniyi orda okurum dedim.Oda gerçekten mi dedi bende evet dedim( Maksat kaLbi kırıLmasın :pp ) . Gonca ; o zaman bunu hak ediyorsun dedi. beN neyi demeye kalmadan dudaklarıma yapıştı. Anlamıştım bu gece gonca benim olucaktı. öle bir öpüoduki anlatılmaz yaşanır sadece öpücükleriyle bile boşalabilirdim.Bi an kendimden geçer gibi oldum ama elini sikime koyunca kendime geldim. aşkım bune hal daha bi öpücükle böle olduysan gecemiz cabuk biticek gibi dedi bende yok dedim bişey olmaz deposu bende dedim gülüştük.O zaman bakalım deposu sendemi die kulagıma fısıldadı ve fermarımı actı yalamaya başLadı kücük emrecigi ( kücük Derken ismi öLe 19 cm :)) ben fazla gecmeden azına boşaldım bir damlasını bile kacırmadı. Sıra bendeydi artık önce üstündeki bikiniye benzer tişörtünü cıkardım içinde sütyen yoktu ve yalamaya başladım. Daha sonra baktım etegini çözmeye başladı dur aşkım sen yorulma ben soyarım dedim. Ve soymaya başladım tam yalıcaktım ki aşkım mersin escort bayan hayır bu gece sadece ben muamele yapıcam sen sadece keyfini cıkar dedi. O an şok oldum hiç uraşmıcaktım , yorulmucaktım. Bu nası bi aşktı ?? Ben şölebi etrafa baktım noldu dedi aşkım merak etme kimse yok ben bakmıştım dedi. Bende ona digil de ufak kayık falan var mı ona bakıyorum dedigim anda biraz ilerde bi kayık gördüm ve içine girdik. Beni sırüstü yatırdı ve aletimin üstüne oturdu ata biner gibi zıplıyodu üstünde aman allahım bu nasıl bi zevk…biraz zaman gecti ve O soru anca aklıma geldi yarıda Kestim aşkım sen kızmısın dedim tabiki hayır dedi iyi o zaman dedim aynen devam :Pp güldü biraz ve devam etti.benim belim arımaya başladı kayıgım tahtaları acıtıyodu sanırım oda bunu anladı ve kalktı noldu dedimpozisyon degişikligi dedi ve domaldı önümde o nasıl bir kalcaydı cildi kararmış götü bembeyaz ( Karpuz tarLasındaki hıyar misali :DD )ben aletimi sokmaya çalıştım ama olmadı kafası girdi gövdesi girmedi zorla bebeim hadi zorla die inlemeye başladı bende gaza gelerek birden zorladım be bir çıglık attıki ilerden bi ses geldi. Hop dedi biraz sessiz işiniz görün bakın bizden ses geliyomu die.. beni bi gülme tuttu sormayın meğer ilerdeki kayıktada sikişenler varmış ?? nyse cığlıkları mersin bayan escort bir anda hadi aşkım devam et gir içime gir bebeim seni istiyorum die inlemelere bıraktı yerini.ben hala boşalmamıştım ama gonca sayamadımkac kere orgazm oldu.ben hızlanmaya başladım ne kadar hızlı hareket edersem o kadar zevk alıyodu gonca. ben boşalıcamı anladım sikimi cıkartıp azına verdim. yalamaya başladı zaten delirmişim fazla dayanamadım boşaldım azına.hep kızlar üstünde denemek istedigim bi pozisyon vardır özeliikle iri göğüslü olanlarda , göğüslerinin arasında 31 çekmek. Gonca buna uygundu goncayı sırt üstü yatırdım ve sikimi göğüslerinin arasına yerleştirdim iki göğüsünden tutup ileri geri yapmaya başladım oda ara sıra dil darbeleri atıyodu. 5 – 6 dakka sonra boşaldım ve benden bu kadar dedim yoruldum aşkım oda tamam bebeim hayatımın erkegi die söylendi.bu lafları bile beni yeniden azdırdı gel dedim denize girelim tamam dedi. denizin içindede seviştikten sonra cıktık ve evlerimize gittik yaklaşık 2 saat aralıksız sex yapmışız hiç durmadan Peh…Daha sonraki günlerde böyle gecti. 4 gün Sonra istanbula dönmem gerekti gonca cabuk gel ama dediysede ben bidaha gitmedim ne aradım ne sordum o aradında hep meşgule verdim. noLur nolmaz Başıma bela olmasın…belli bir süre oda vazgeçti aramaktan Bu araDa sitedeki hikayeleri okuyorum ama coğuna inanmıyorum. Nedeni de şu Bi kız bu kadar kolay verirmi abicim ya :)))) özellik bozdum diye anlatılan hikayeler ?? NeySe Benden bu Kadar umarım boşaLmanıza yardımcı olur bu Hikayem :ppGönderen: yakı$ıkLı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

WC Captcha 5 + 3 =